HTML

Laza lelki tartással

Friss topikok

  • FőAnya: Drága csillagom! Nagyon jó hogyjólérezted magad itthon ezek az éves szabadság örömei és van miből ... (2009.09.13. 19:53) Labor day - Avagy hosszú hétvége :)
  • FőAnya: Próba (2009.06.25. 21:28) Készülök haza! :)
  • FőAnya: nagyon várunk mán a csirek kezdi rántani való sulyát elérni,az uborka érik a napon/most kb 10 fok ... (2009.05.14. 19:58) Tavaszi FACES-party
  • FőAnya: Szia! (2009.05.10. 11:13) Itt volt a nővérem...
  • Faustb: Hahó, na örülök, hogy jól érzed magad és annak is, hogy sportolsz :D Csók B (2009.03.22. 14:40) Lóverseny...

Linkblog

Lóverseny...

2009.03.22. 01:45 swez

... avagy a Társadalmi Esemény. Mi is mentünk. Azt hiszem, hogy most láttam meg az igazi kultúrális különbségeket az USA és az Otthon között. (Azért nem írok Magyarországot, mert végig a román Julival és Lucival pörögtem, akik egyet értettek abban, hogy náluk is úgy van, mint nálunk.)

Amint magamhoz tértem az egyik sokkból, jött a másik. Ugye az alaphelyzet az volt, hogy Aiken egy lovas város, lóverseny van. Természetesen megjelent Aiken apraja-nagyja. Lóverseny pálya. Otthon nem tudom, mert őszintén szólva még sosem voltam direkt lóversenyen, de nehezen tudom elképzelni, hogy ugyanilyen legyen. Itt a pályán belül is voltak emberek. Mindenki ilyen négy lábon álló sátorral volt felszerelkezve, asztalkák, kinti sütő cucc, meg székek. Középen kis vásár. Lehetett venni kalapot, szivart, üdítőt, lovas cuccokat, ékszereket, ilyesmit. Nos, a tény, hogy egyébként lóverseny van, vajmi keveset számított. Amikor megkérdeztem az első körnél, hogy egyébként hány kört mennek a lovak, ne higgyük, hogy kaptam érdemi választ. Itt a sportesemény (a focimeccseknél sem bizonyított, hogy a nézők ismerik a játékszabályokat) az ürügy az összejövetelre, és tulajdonképpen egyáltalán nem érdekes hogy ki nyert, hogy hogy játszottak (esetünkben hogy futottak). (A jó oldala, hogy közben legalább tutira nincs verekedés.:) Egy pillanatig nem okozott gondot az első sorból nézni a versenyt.

Írországban mindig azt hittem, hogy ott a csajok durván öltöznek, az adott időt, időjárást, alkalmat egyáltalán nem figyelembe véve. Hát, itt még ehhez képest is durva volt. Lányok, akik olvassátok ezt! Melyikőtök menne el egy délután 1-4-ig tartó lóverseny-piknik eseményre báli (!) ruhában és teljes éjszakai buli-sminkben? Feszengtem is rendesen, hogy én lapos sarkúban és farmernadrágban szurkoltam végig a füvön a versenyeket. Valamint az a rengeteg piálás. Lehet, hogy öreg vagyok és konzervatív, de ne már, hogy 14 éves kiscsajokat úgy kellett a barátnők által támogatva látni, még pont hallottam is, hogy az egyik a kedves mamát igyekszik felhívni, mert délután 4-re úgy beseggelt a gyermek. A pasik meg... Én azt hittem, hogy itt a helyi melegek is képviselik magukat. Hát, tévedtem. A nem meleg pasik hordtak rózsaszín alapon sárga lovacska-mintás nadrágot, volt, akin rózsaszín csokornyakkendő is társult hozzá. Elképesztő, na. :)

Ez volt ma. Kedden befizettük magunkat Julival a helyi kondi terembe egy vagyonért, cserébe minden ingyen van. Minden van itt, mint a búcsúban. :) A kedvencem egy olyan szoba, ahol futógépek-sokasága, szobabiciklik, spinning-gép (vagy mi az), meg rengeteg olyan dolog amit nem ismerek. A szoba sötét, és az egyik felén óriási kivetítőn mozi. Tehát, miközben mozogsz,gyakorlatilag moziban vagy. :) Tehát itt töltjük újabban az estéinket, a hétvégén inkább wellness (uszi, jacuzzzi, szauna, gőz). Azt kell mondanom, hogy nagyon igaz a mondás, hogy ép testben ép lélek. :)) Tehát, most jól érzem magam.

Arról nem beszélve, hogy mennyire örömteli izgalom van folyamatosan, mert jövő pénteken este jön a nővérkém!!! HURRÁ!!

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://swez.blog.hu/api/trackback/id/tr911017361

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Faustb 2009.03.22. 14:40:53

Hahó, na örülök, hogy jól érzed magad és annak is, hogy sportolsz :D
Csók B
süti beállítások módosítása