HTML

Laza lelki tartással

Friss topikok

  • FőAnya: Drága csillagom! Nagyon jó hogyjólérezted magad itthon ezek az éves szabadság örömei és van miből ... (2009.09.13. 19:53) Labor day - Avagy hosszú hétvége :)
  • FőAnya: Próba (2009.06.25. 21:28) Készülök haza! :)
  • FőAnya: nagyon várunk mán a csirek kezdi rántani való sulyát elérni,az uborka érik a napon/most kb 10 fok ... (2009.05.14. 19:58) Tavaszi FACES-party
  • FőAnya: Szia! (2009.05.10. 11:13) Itt volt a nővérem...
  • Faustb: Hahó, na örülök, hogy jól érzed magad és annak is, hogy sportolsz :D Csók B (2009.03.22. 14:40) Lóverseny...

Linkblog

Itt volt a nővérem...

2009.04.12. 03:34 swez

Ezt a blogot negyedszerre próbálom újra írni. Nehéz. A tények nagyon röviden: itt volt két hetet, ebből egyet még le kellett dolgoznom, addig ő itt pihent Aikenben, majd megnéztük a Nagy Almát 6 napban, ma meg visszarepül Dubaiba.

Nos, a tény, hogy itt volt rengeteg hozománnyal járt. Most nemcsak arról beszélek, hogy majdnem mindenkinek sikerült itt bemutatni, akinek akartam, de a sok beszélgetésre, a szem-felnyitogatásra, ami már nagyon hiányzott nekem. Mégiscsak ő az az ember, aki kortársamként ismer a 0. km-től, feltétel nélkül szeret, de azért mintegy kívülállóként meg tudja tenni azt a bizonyos egy lépést hátra, amit az ember személyéből adódóan nem tud, ugye.

Azt hiszem, hogy majd egy későbbi bejegyzésben fogom elmesélni az érdekességeit egy iskolai rendezvénynek, meg New Yorknak. Most leginkább nem ezt.

Inkább azt, hogy mit adott. A reptérre menet már elkezdttük átbeszélni, de ugye vezetni kellett, nem lehetett elmélyülni ebben. A repterek meg többnyire nem azok a bensőséges helyek, ahol ilyet az ember szivesen megbeszél. Persze, egy tök nyitott blog az. :))

Amikor megjött, sírtam. Nagyon-nagyon izgultam előtte, hogy minden rendben legyen a papírjaival, meg persze vele. Nem az a szokásos tehetetlen-dühből fakadó sírás, nem is az a nyálas "most illik sírni, akkor hajrá" - típusú. Ez a hirtelen egy iszonyat nagy megkönnyebbülésből fakadó, hirtelen kirobbanó, néhány másodpercig tartó sírás. (Mint egy tüsszentés, csak itt ugye máshol jön ki a cucc.:))

Az, hogy mikről, hogyan és miért beszélgettünk, legyen a mi dolgunk. Annyit azonban még szeretnék megosztani a nagyvilággal (tehát Veletek), hogy amikor elment, nem sírtam. Nem azért, mert korábban megígértem, hanem mert nem kellett. Nem voltam ideges. Határozottan megnyugodtam. Kerek lett ismét a világ. Olyan érzés most, mintha egy óriási nagy batyuban összegyűjtöttem volna az idők során kérdéseket, problémákat, amiket szépen egyesével időtől és helyzettől függően előveszegettünk és megoldogattuk. Vagy nem is vettük elő, hanem megoldódtak maguktól. De ez a batyu most üres, a vállam meg könnyű.

Szóval, Zsuzsa, köszönöm! :)

Ja, és szeretlek!

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://swez.blog.hu/api/trackback/id/tr591060376

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Faustb 2009.04.12. 14:28:58

Szia!

Akkor végre megint tudunk kommunikálmi majd? ;)

susanna_hungary 2009.04.13. 16:58:21

Hát, kösz, így emlegetni a sírást! Nekem kicsordult egy könny a blogod olvasása közben! Az a meghatottságtól, szeretettől gördülő féle! Nagyon köszönöm a nyaralást, lelki, anyagi támogatást meg azt hogy vagy nekem!! Jééézusom, de jó volt ez a nyaralás :D
imádi
süti beállítások módosítása