HTML

Laza lelki tartással

Friss topikok

  • FőAnya: Drága csillagom! Nagyon jó hogyjólérezted magad itthon ezek az éves szabadság örömei és van miből ... (2009.09.13. 19:53) Labor day - Avagy hosszú hétvége :)
  • FőAnya: Próba (2009.06.25. 21:28) Készülök haza! :)
  • FőAnya: nagyon várunk mán a csirek kezdi rántani való sulyát elérni,az uborka érik a napon/most kb 10 fok ... (2009.05.14. 19:58) Tavaszi FACES-party
  • FőAnya: Szia! (2009.05.10. 11:13) Itt volt a nővérem...
  • Faustb: Hahó, na örülök, hogy jól érzed magad és annak is, hogy sportolsz :D Csók B (2009.03.22. 14:40) Lóverseny...

Linkblog

Mielőtt végleg elmegyek...

2008.07.04. 20:24 swez

.. előtte még hazamegyek. Kedden, júl. 8.-án. Ez a bulis-brancs szempontjából azért fontos, mert még ezen az estén lesz a Gödörben Sajnosbatár koncert. Nem akarok senkit különösebben hívni, én ott leszek! (Ja, és még valamilyen koncert, csak azt nem ismerem. Mindegy, ingyen van!:)

Tehát ugye megkaptam a vízumot a Lehetőségek Hazájába. Nem volt durva, sőt, eléggé gyorsan ment amikor éppen velem voltak elfoglalva, mitöbb, kedvesek is voltak. Ezt egyébként nem mindenki osztaná velem. Amint megkaptam a vízumot, máris írtam az új amerikai kispajtásaimnak, hogy meg lehet venni a repjegyet! ;)

Aztán vissza a jó öreg de legalább hideg és esős Dublinba. A reptérre a vártnál jóval hamarabb értem ki. Mit csináljak, mit csináljak? Na, gondoltam, bemegyek és megbizonyosodom az amerikai jegyemről. Milyen jól tettem?! Merthogy a jegyemet jún. 14.-én törölték vala. Pont ez hiányzott!

Dublinba érve írtam az amerikaiaknak, a magyar Demeter Gyulát pedig állandóan zaklattam, hogy most mi van?? Egy hét elteltével úgy állunk, hogy a kolozsvári utazási iroda beigért nekem egy jegyet holnapra. Will see...

Egyébként ma volt az utolsó nap az itteni oskolában. Szerdán mondtam az ottaniaknak, hogy bizony meló lett Dél-Karolinában, úgyhogy köszönöm a "nagy semmit", lelépek! Persze jött, hogy de jó neked, meg, hogy keep in touch, meg hogy igazam van, meg az arra jellemző tájszólás. Természetesen a pénteken pub? :)

Na, és akkor a sokk: kaptam tőlük egy karórát! Meg dollárt. Nem keveset. Döbbenet. (Főleg, hogy én vittem nekik a magyar boltból vaniliás karikát meg pogácsát:) Hát, viszlát R.E.T.N.S. Köszi a halakat! :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://swez.blog.hu/api/trackback/id/tr74553756

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása