HTML

Laza lelki tartással

Friss topikok

  • FőAnya: Drága csillagom! Nagyon jó hogyjólérezted magad itthon ezek az éves szabadság örömei és van miből ... (2009.09.13. 19:53) Labor day - Avagy hosszú hétvége :)
  • FőAnya: Próba (2009.06.25. 21:28) Készülök haza! :)
  • FőAnya: nagyon várunk mán a csirek kezdi rántani való sulyát elérni,az uborka érik a napon/most kb 10 fok ... (2009.05.14. 19:58) Tavaszi FACES-party
  • FőAnya: Szia! (2009.05.10. 11:13) Itt volt a nővérem...
  • Faustb: Hahó, na örülök, hogy jól érzed magad és annak is, hogy sportolsz :D Csók B (2009.03.22. 14:40) Lóverseny...

Linkblog

Iskolai élmények

2009.02.03. 04:52 swez

Tudom, hogy törvénytelen, mert a személyiségi jogok, meg minden, de muszáj kiírnom magamból egy mai történetet, annyira megható volt. Szorgos olvasók :) még emlékezhetnek arra a gyerekemre, akit "Majomgyerekként" tituláltam még a tanév elején. Hívjuk D-nek most! (és köszönöm, innen már nem is annyira törvénytelen:). Szóval ez a gyerek általában az ebéd utáni közös punnyadást az ISS-ben tölti, ami hivatalosan az a hely, ahova az olyan gyerekek kerülnek, akik már annyira rosszak, hogy nem tud a tanár mit kezdeni velük. Nos, D azért megy oda, hogy játszon az ottani felnőtt néni gépén (én nem engedem a sajátomhoz, mert ha elrontja, nem jönnek javítani.) Szóval, mivel D eléggé határozottan függ mindentől, aminek hangja van, meg szines, meg gép, tehát ezt a maga módján eléggé kiköveteli. Ma jött hozzám ez a nő, hogy az ő gépét figyelik a District Officeból (??), és, hogy ne jöjjön ma D. Mondtam D-nek, hogy ma nem tud menni, mert nem ér rá a gép, de azért ugye nem fog sírni, már 12 éves, nagyfiú. (Egyébként is ugye kőkemény autista, jobb lenne, ha sikítozik, vagy dobálja magát, az nyilván való. De tudom, hogy ha nem játszhat a géppel, akkor néha elpityeredik.) Na, ez a szocializációjában rendesen elmaradt, vad autista kölyköm, aki félévkor még nem tudta biztosra a másik három (!) osztálytársa nevét, megígérte nekem, hogy nem fog sírni. Majd elfordult, és én csak azt láttam, hogy a kezével törölgeti a szemét. Annyira édes volt, majdnem meg is sajnáltam... :$. Mivel én így nem mehettem hozzá, hiszen én "nem tudhattam, hogy sír," megkértem az új:) asszisztenciámat, hogy ő vigye vissza az osztályba. :)

Úgyis kaptam kritikát, hogy miért nem írok a gyerekekről... nem tudom pontosan a törvényi hátteret, hogy hogy lehetne. Ez otthon sokkal könnyebb volt. Pedig nagyon szivesen írnék, ilyen apróságok kb. minden napra akadnak. Vagy lehet, hogy egy naplót (papír-tollasat) kéne írnom róluk, és otthon akkor megmutathatnám nektek. Ezen már gondolkodtam, mert tényleg annyi ilyen van nap mint nap. :)

Na, jó még egyet leírok, ez két hete történt, azt hiszem. Szintén D, és legyen a másik gyerek M (egyébként ő volt év elején, aki mintegy fél centire tőlem mélyen a szemembe nézett és követelte a "cookie"-t, magasabb nálam egy fejjel, jó nagy gyerek, és még csak 12 ő is). Na, a jelenet az udvaron zajlott. D nagyon fáradt, mert nyugtatót kap ebéd után. Ül M a padon és okosan néz maga elé. Majd D odaül mellé, és a fáradtságtól rádől. De úgy, hogy M kezét a saját nyaka köré tekeri. Erre M meglapogatja D kobakját, és rám nézve ennyit mond:"Pet, D, pet?" :D Mit mondjak?? Vagy 10 percig zengett tőlem az iskolaudvar, úgy röhögtem... :)

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://swez.blog.hu/api/trackback/id/tr10919555

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

susanna_hungary 2009.02.07. 18:30:11

Azonnal ragadj papírt s pennát, mert én a többire is kiváncsi vagyok!!! Éljen az új bejegyzés :)))
süti beállítások módosítása