HTML

Laza lelki tartással

Friss topikok

  • FőAnya: Drága csillagom! Nagyon jó hogyjólérezted magad itthon ezek az éves szabadság örömei és van miből ... (2009.09.13. 19:53) Labor day - Avagy hosszú hétvége :)
  • FőAnya: Próba (2009.06.25. 21:28) Készülök haza! :)
  • FőAnya: nagyon várunk mán a csirek kezdi rántani való sulyát elérni,az uborka érik a napon/most kb 10 fok ... (2009.05.14. 19:58) Tavaszi FACES-party
  • FőAnya: Szia! (2009.05.10. 11:13) Itt volt a nővérem...
  • Faustb: Hahó, na örülök, hogy jól érzed magad és annak is, hogy sportolsz :D Csók B (2009.03.22. 14:40) Lóverseny...

Linkblog

Oh, boy :)

2008.10.10. 03:30 swez

Megvan a jogsim! :) Van annak egy varázsa, hogy 10 éves jogsival és saját autóval menjen az ember jogsit szerezni. Itt már tökre más dolgokra kellett odafigyelnem a vizsga közben. Például, hogy két kézzel fogjuk a kormányt, hogy azon a narancssárgán már nem csúszunk át, hogy tartsuk be a sebesség korlátozást. Na, de minden simán ment, harmadik próbálkozásra még a párhuzamos parkolást is sikerült abszolválni. Drága Bálint, annyit gondoltam Rád azokban a percekben. Ugye mindig te álltál be helyettem az ilyen necces pillanatokban....

Aztán, életem első, általam levezetett IEP-meetingjén is túl vagyok. Ugye ez az, amikor megbeszélem a szülővel és minden egyéb szakemberrel, hogy mit is fogok művelni a gyerekkel a következő tanév alatt. Nos, erre a meetingre 9 embert hívtam meg. Nem azért, mert szeretek angolul beszélni sok ember előtt, hanem mert ennyien dolgoznak ezzel a kölyökkel. Nos, a találkozón négyen jelentünk meg. :) Szerencsémre a gyerek nagyapja (ő a gyámja) írásban kérte tőlem, hogy rövid legyen! :) Az volt. Nagyjából 10 perc alatt eldaráltam neki a mondandómat, majd máris dugdostam a papírkáimat az orra alá, hogy hol is kell neki aláírni és egyetérteni! :) Az igazgatóhelyettes néni odajött hozzám a végén, és azt mondta, hogy jó volt, gyors és fájdalommentes. :)

Jaj, már mióta meg akarok erről emlékezni, de mindig elfelejtem, amikor épp blogírósdit játszom. Rövid előzmény, aki nem ismeri eléggé a családomat. Volt nekem egy dédim, aki 98 évesen halta meg magát. Iszonyatosan szerettük mind. Na, ő nem tudom, hogy meddig, de volt itt kint az USÁ-ban. Amikor hazajött, mindig azt mondogatta, hogy Oh, boy! :) Nos, apukám, anyukám, és drága családom! Ezek tényleg mondogatják ezt. Eddig még csak fekáktól hallottam, de ez semmit nem jelent. Ami meglepő, hogy Dédikénk adekvátan is használta. Akkor mondják, amikor mi azt mondanánk, hogy "Jhaj, Istenem", vagy valami ilyesmi. Persze, amikor először mondta az asszisztenciám, majdnem felkiabáltam, hogy jó ég, ezt még az én Dédim is mondogatta! :) De visszafogtam magam ennyire.

A másik duma, ami nagyon tetszik, hogy ahelyett, hogy Have a good day !(ugye legyen jó napod) helyett csak ennyit mondanak, hogy Have a good one! (legyen egy jó). Na, jó, de mi?? :D

Aztán... a múlt hét végén ismét itt volt ticco friend, aki elkövette azt az ősi hibát, hogy felajánlja, hogy kivasalja a hajam. Laza másfél órát vett igénybe a művelet. Itt láthatjátok a folyamatot és az eredményt. Mondtam neki, hogy ezek után akár befestheti, meg levághatja, ha akarja... :) Meglátjuk ;)

Most szombaton meg lesz egy FACES party, amire nem megyek. Nincs kedvem. Inkább, ha jó idő lesz fogom magam, és elmegyek lózni. Már igencsak rám fér...

Have a good one

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://swez.blog.hu/api/trackback/id/tr69706194

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása