HTML

Laza lelki tartással

Friss topikok

  • FőAnya: Drága csillagom! Nagyon jó hogyjólérezted magad itthon ezek az éves szabadság örömei és van miből ... (2009.09.13. 19:53) Labor day - Avagy hosszú hétvége :)
  • FőAnya: Próba (2009.06.25. 21:28) Készülök haza! :)
  • FőAnya: nagyon várunk mán a csirek kezdi rántani való sulyát elérni,az uborka érik a napon/most kb 10 fok ... (2009.05.14. 19:58) Tavaszi FACES-party
  • FőAnya: Szia! (2009.05.10. 11:13) Itt volt a nővérem...
  • Faustb: Hahó, na örülök, hogy jól érzed magad és annak is, hogy sportolsz :D Csók B (2009.03.22. 14:40) Lóverseny...

Linkblog

Amikor a targyak megtalalnak :)

2008.08.10. 18:23 swez

Szoval ugye elhagytam az en draga kis fenykepezogepemet...mar kb. mindenki tudta ezt, kiveve a filippinakat, meg a feka csapatot... mivel sosem bandaztam veluk, nem gondoltam, hogy megrohanom oket ezzel a kerdessel...

Penteken (egy hettel azutan, hogy elhagytam) felhivtam meg egyszer a hotelt, akik mondtak, hogy nincs. Basszus, gondoltam magamban, most biztos jol eljatszik vele a takineni unokaja, kitorli belole a kepeket, ilyesmi. Delutan Mesi aktiv kozremukodesevel rendeltem is egy ujat a neten, pont ugyanilyet, pont ugyanennyiert.... (fuck).

Meg ezen a napon leleptunk Evivel McCormickba, itt van Pablo (ticco) es a feka lakotarsa (nem tudom pontosan a nevet, en Samsungnak hivom, valami ilyesmi a hangzasa a nevenek is:). Termeszetesen mondtam, hogy megvettem a kovetkezo gepet, de a kepeket sajnalom a legjobban. A hetvege egyebkent allati jo volt, bandaztunk egy csomot a helyi erovel, buliztunk, shoppingoltunk :), ami persze a legfontosabb, punnyadtunk! :)

Nos, epp vasarnap delelotti maratoni-punny... Samsung (akkor most maradjunk ennel a nevnel:) mondja, hogy valaki a telefonban akar velem beszelni... nos, az egyik feka haverja volt, megtalalta a kameramat!!! :) Jupiiiiii, gondoltam magamban... az, hogy a tovabbiakban ez hogy kerul hozzam, mar mellekes... :) a lenyeg, hogy meglett. Igeretemhez huen, Mesi is gazdagodott egy kiraly kis fenykepezovel, majd valahogy eljuttatom!!

Olellek mindannyiotokat!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://swez.blog.hu/api/trackback/id/tr60609544

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása