HTML

Laza lelki tartással

Friss topikok

  • FőAnya: Drága csillagom! Nagyon jó hogyjólérezted magad itthon ezek az éves szabadság örömei és van miből ... (2009.09.13. 19:53) Labor day - Avagy hosszú hétvége :)
  • FőAnya: Próba (2009.06.25. 21:28) Készülök haza! :)
  • FőAnya: nagyon várunk mán a csirek kezdi rántani való sulyát elérni,az uborka érik a napon/most kb 10 fok ... (2009.05.14. 19:58) Tavaszi FACES-party
  • FőAnya: Szia! (2009.05.10. 11:13) Itt volt a nővérem...
  • Faustb: Hahó, na örülök, hogy jól érzed magad és annak is, hogy sportolsz :D Csók B (2009.03.22. 14:40) Lóverseny...

Linkblog

Columbia

2008.09.16. 00:21 swez

Na, szóval, hát ismét megjártuk Columbiát. Részt vettünk egy végtelenül izgalmas előadáson, csupa-csupa újdonságot hallottunk... :P. Végre meghallgathattam 50-szerre is, hogy hogyan érdemes kommunikálni általában a gyerekekkel. Wazze, nekem a négy gyerekemből három autista.... na, mindegy. Legalább találkoztam a mindenkivel, és ami a legfontosabb, visszakaptam az én drága kis fényképezőmet!! :)

Az előadás után beültünk néhányan (2 román, 2 kolumbiai, egy amcsi lány, 4 ticco meg Évivel mi magyarok egy ír kocsmába! :) Amint beléptünk, megcsapott az Írországban annyira jellemző, számomra kedves igazi ír kocsma szaga. Ez a fabútorok és a kiömlött, és odaszáradt sörök szagának egy keveréke. Persze a falon Guinness-es reklámok, meg a kivetítőn rugby meccs. Hirtelen el is fogott a honvágy Írországba. Nyilván Guinness-t ittam, szivem szerint a jó öreg blackcurrant-tel, de itt nem volt, úgyhogy valami más dzsúzt:) kértem bele. A többiek persze furcsán néztek, ez majd egy kicsit később lesz érdekes. :) Majd szálláskeresés. Ugye az eddig jól megszokott négy csillaggal fémjelzett Whiteny-t meg sem próbálhattuk, nincs nekünk annyi pénzünk! :) Így elmentünk egy eléggé kommersz kis Comfort Inn-be... számunkra annyira nem volt komfortos, mert öten aludtunk egy két duplaágyas szobában. Lefekvéskor a jó kis kenesei nyaralások villantak be, amikor a farkastörvények alapján kerülsz jó helyre egy ágyban... jó ég, hát ez sem tegnap volt. ;)

Szálláskeresést követően egy Salsa-buliban kötöttünk ki. Néhány kis vbk-t ittam, na, ekkor az egyik kolumbiai srác megkérdezte tőlem, hogy iszom-e időnként rendes italokat is. :) Kinek mi a rendes ital. Vodka-traubit még csak eszembe se jutna itt kérni... :)

Aztán haza, azaz a szállásra. A népek elmentek kajálni (éjjel háromkor), én meg csendben, de tutira bedepiztem, és rám tört az a jó öreg gyötrő honvágy, amit legutoljára májusban éltem meg. Sajnos még mindig tart. Ez a minek vagyok én itt... meg ilyenek... Na, gondoltam, hogy ha már Pablonak napi szinten nyalogatom a sebeit honvágy-ügyben, majd ő biztosan meghallgat. Persze, hogy never trust in ticcos, de Pablo ugye barát, majd ő mégiscsak. Hát, nem. Elővettem a kajáldából, leültettem egy padra, majd mikor már úgy igazán belesüllyedtem a "de szar itt" rohamba, elkezdett röhögni, közölte, hogy be vagyok rugva, inkább menjünk aludni. Na, ugye ha nem a kívánt reakciót kapom ilyenkor, könnyen felmérgesedek. Most is ez történt. :$ Elkezdtem kiabálni vele, hogy azok után, hogy én minden nap meghallgatom az összes kis szaros problémáját, ő ne küldjön engem aludni, hanem tegye le a seggét és hallgasson végig... Erre mondta, hogy dehát én olyan erős vagyok, nekem nem lehet honvágyam, mert az már tényleg nagyon durva. Ekkor már köpni-nyelni nem tudtam és első dühömben lefeküdtem aludni. Jól megadtam neki! :)

Hát, ennyi, inkább a fotók beszéljenek helyettem, azért ilyen sok, mert most felrakom a múltkori Columbia-képeket is.

Csók

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://swez.blog.hu/api/trackback/id/tr71665467

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Norus 2008.09.16. 21:53:28

Én imádnám, ha nem ott lennél, hanem itt, de ha haza mersz jönni, felpofozlak, pláne, h az aktuális depitől eltekintve sose éreztelek ilyen jókedvűnek Írország alatt, mint mióta a fasztfúdzabálóknál vagy :) Csak szokj le a stb. előtti vesszőről, különben kitagadlak :p Imádlak! Kitartás! (nem úgy, bár nincs ellenemre egy jókpű milliomos)
Vmikor beszélnünk kéne!

swez 2008.09.19. 04:02:55

Nem tudja valaki véletlenül, hogy ha valakit ide szeretnék, és a turista vízumához meghívó kell neki tőlem, akkor van-e ennek valami formanyomtatványa-e, vagy milyen szöveget kell írni és milyen nyelven? :)

Köszönöm a supportot, már sokkal jobban érzem magam! :) Tényleg köszönöm mindenkinek!!!

Orssi 2008.09.20. 00:20:19

húúúúh, Eszteeeeeeeeer!! Ha engem is kirak majd valaki a napra, akkor én is így ki fogok virulni???! Nagyon jól nézel ki a képeken!! De ez komoly!!: nincs az a kaja, ami el tudná rontani általános vidámságod árasztotta szépséged. ...és egy depi sem törhet meg annyira, mint több évtizednyi hideg, esős és évszakmentes időjárás! - csak nem ragadok ide annyi időre... ;) Puszcsa és izzadj sokat helyettem is!!

Norus 2008.10.01. 21:27:08

NEWSt akarok! ;)
süti beállítások módosítása