HTML

Laza lelki tartással

Friss topikok

  • FőAnya: Drága csillagom! Nagyon jó hogyjólérezted magad itthon ezek az éves szabadság örömei és van miből ... (2009.09.13. 19:53) Labor day - Avagy hosszú hétvége :)
  • FőAnya: Próba (2009.06.25. 21:28) Készülök haza! :)
  • FőAnya: nagyon várunk mán a csirek kezdi rántani való sulyát elérni,az uborka érik a napon/most kb 10 fok ... (2009.05.14. 19:58) Tavaszi FACES-party
  • FőAnya: Szia! (2009.05.10. 11:13) Itt volt a nővérem...
  • Faustb: Hahó, na örülök, hogy jól érzed magad és annak is, hogy sportolsz :D Csók B (2009.03.22. 14:40) Lóverseny...

Linkblog

Részletes élménybeszámoló a hétvégéről

2008.10.22. 01:36 swez

A múlt hetem nagyon jól telt. Hétfőn suli, az sima liba. :) Aztán meg elmentünk egy tanfolyamra, ahol végre megtudtam, hogy hogyan érdemes kommunikálni az autistákkal.... ez a további négy napban történt. Így egy pillanatra visszatértem diáknak, és elmondanám, hogy nagyon hiányzik ez az állapot. Így a hétvégének viszonylag frissen és vidáman indultam neki. Nem úgy az időjárás. Ja, a diák-hangulathoz még valószínűleg az is hozzájárult, hogy csütörtök este épp vad DVD nézés közben felhívott ticco friend, nem kicsit ittasan, és elmondta, hogy ne aggódjak, jól van (épp ugye azt tettem), csak kocsmázik a helyi erővel. :)

Péntek. Reggel vizsga. Nagyon kis komolytalan volt az egész, nekem az Udvari bolond című filmből az a jelenet volt végig a fejemben, amikor a főhősnek ki kell állnia a lovagi hétpróbát. :) Majd elmentünk Julival cipőt shopping. Aztán leszakadt az égi áldás. Na, ekkor hívott ticco friend ismét, hogy menjek el Mc Cormickba, megmutatja azt a jó kis kocsmát. Mc Cormick nagyon fura hely. Telis tele furcsa emberekkel. Volt pl. egy lány, akire én először azt hittem, hogy korombeli, majd kiderült, hogy 41 éves. De azért gyorsan elmondta, hogy a múltkor megismert tesi tanár - csapos néni mostani pasija az ő exbarátja. Már elnézést, de kit érdekel???? :) Meg hasonlók... Még ezen az estén, illetve másnap meghívtuk Leot és Katherine-t (Colombia, USA páros) - illetve ők hivatták meg magukat Aikenbe. Itt este letoltunk egy bowling partit, majd este jól beittam Kath-tel. Olyannyira, hogy ő meghívott az esküvőjére, én meg elkotyogtam Pablo másságát... :$. Persze engem annyira kiborított, hogy nem tudom befogni a számat, hogy amikor mentünk aludni, még felkeltettem Pablot, meggyóntam neki... mivel így négyecskén egy szobában aludtunk, próbáltam ezt csendesen tenni. Ennek az lett a következménye, hogy Pablo nem ébredt fel, cserébe Kath végigröhögte a monológomat.. :)

Vasárnap pedig történelmi fesztiválra mentünk a szomszéd faluba. Haha, történelmi akármi is Amerikában... :) Visszanyúltak egészen az 1700-as évekig... :D

Lettek persze képek is, sokan.. :)

Csókolom

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://swez.blog.hu/api/trackback/id/tr76725734

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása